تبسمی به دنیای تجسمی با کامبیز درمبخش

رونمایی و جشن امضای کتاب "هنرهای تبسمی" در گالری گویا

گفتگو گالری آنلاین با کامبیز درمبخش


"هنرهای تبسمی" عنوان کتاب کامبیز درمبخش هنرمند پیشکسوت حوزه کاریکاتور است، که نگاهی ظریف و طنزآمیز به حیطه های هنرهای تجسمی، گالری ها و ... دارد. به مناسبت نمایش آثار وی و رونمایی از این کتاب در گالری گویا، گفتگویی با کامبیز درمبخش داشته‌ایم که در ادامه خواننده آن هستید:

کامبیز درمبخش در رابطه با موضوع کتاب "هنرهای تبسمی" توضیح داد:

از آنجایی که من در حوزه کاریکاتور و طنز فعالیت میکنم، عنوان نمایشگاه هایم نیز یک نوع طنز با خود به همراه دارد. عنوان هنرهای تبسمی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نوعی نگاه انتقادی و طنازانه همراه با نازک بینی نسبت به تمام آن مسائلی است که در دنیای تجسمی با آن روبرو هستیم.

درمبخش در رابطه با بخش های این کتاب افزود:

بخشی از کارهای این کتاب مربوط می‌شود به نگاه طنزآمیز به حیطه های هنرهای تجسمی از جمله مجسمه‌سازی، موسیقی، عکاسی ، نقاشی و ...، گالری وگالری گردی، بخش دیگر هم در واقع شوخی با آثار هنرمندان بزرگ است.


این هنرمند پیشکسوت با اشاره به مشکلاتی در زمینه قیمت کاغذ و مسائل چاپ، گفت:

چاپ کتاب هنرهای تبسمی چند ماهی با تاخیر مواجه شد و در نهایت این کتاب توسط نشر گویا در 200 صفحه با دو کیفیت و با دو قیمت ارائه میشود که تمام علاقه‌مندان امکان خرید و استفاده از کتاب را داشته باشند.

به گزارش گالری آنلاین، همراه با رونمایی از این کتاب، پرینت این آثار به نمایش در خواهند آمد و با هدف ایجاد امکان خرید برای افراد بیشتر به قیمت پانصد هزار تومان به فروش می رسند.

مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب از ساعت 16 الی 21 روز پنجشنبه 29 آذرماه برگزار می شود و نمایش آثار نیز تا 6 دی ماه از ساعت 10 الی 20 در گالری گویا به نشانی زیر پل کریمخان، روبروی ایرانشهر، انتشارات خانه فرهنگ و هنر گویا ادامه خواهد داشت.

logo-samandehi